Deal-urile reprezinta painea si cutitul caselor de avocatura, reusita unei tranzactii traducandu-se in sumele importante incasate de avocati sub forma onorariilor.
Pentru ca mecanismele sa functioneze cum trebuie, gestionarea relatiilor, atat in interiorul, cat si in exteriorul casei de avocatura trebuie sa se bazeze pe informatii corecte. Prin urmare, relatiile cu media si promovarea corecta a firmei trebuie tratate cu foarte mare atentie, pentru ca orice informatie neclara ar putea dauna activitatilor casei de avocatura. Aceste doua aspecte sunt in grija asistentului de marketing. "Eu am datoria de a mentine si de a facilita relatia firmei cu diverse institutii, printre care edituri, cu care avem colaborari, cu presa. Totodata, trebuie sa redactez prezentari si profile de firma, dar sa si gasesc noi posibilitati de marketing si promovare a casei", spune Astrid Balutescu, marketing assistant al casei de avocatura Pachiu & Asociatii. O alta parte importanta a jobului unui asistent de marketing o constituie depistarea de potentiali clienti si informarea privind dinamica pietei. Pe langa obisnuita revista a presei, clientii casei de avocatura primesc si ultimele noutati legislative din domeniile de interes ale acestora. "Una dintre cele mai placute activitati la serviciu are loc dimineata, pentru ca atunci fac revista presei, selectez articolele din domenii de interes atat pentru avocatii firmei noastre, cat si pentru clienti, pentru acestia din urma traducand-o ulterior in limba engleza", spune Balutescu.
Pe langa activitatea de scanare a diverselor materiale de presa, asistentul de marketing desfasoara si activitati specifice unui om de HR. "Suntem in permanenta cautare de forte proaspete, prin urmare ma ocup de oferirea de burse acordate in special tinerilor, de anunturi de angajare in cele mai bune si renumite universitati din tara si strainatate,