Autoreglementarea industriei de publicitate online, măsurarea publicităţii outdoor, a celei indoor, publicitatea la cinema sau avantajele specifice ale mediilor de promovare au fost câteva dintre subiectele dezbătute în cadrul Mediafax Talks about Advertising Measuring.
Structurate pe trei secţiuni, dezbaterile reunite sub titlul „Tu cât dai pentru imaginea ta?”au urmărit atât să ofere o perspectivă generală a pieţei de publicitate din România, cât şi să ia in discuţie câteva dintre problemele cu care se confruntă industria românească de profil, în special legate de măsurarea şi evaluarea corectă a pieţei locale.
Mediafax organizează, începând din 2006, evenimente de business care vin în completarea informaţiilor de afaceri oferite zilnic companiilor. Prin seria de conferinţe Mediafax Talks (www.mediafaxtalks.ro), oamenii de afaceri au la dispoziţie un forum de dezbatere despre subiecte şi probleme arzătoare, precum şi o modalitate de dialog cu autorităţile. (Gh.I.)
Autoreglementarea industriei de publicitate online, măsurarea publicităţii outdoor, a celei indoor, publicitatea la cinema sau avantajele specifice ale mediilor de promovare au fost câteva dintre subiectele dezbătute în cadrul Mediafax Talks about Advertising Measuring.
Structurate pe trei secţiuni, dezbaterile reunite sub titlul „Tu cât dai pentru imaginea ta?”au urmărit atât să ofere o perspectivă generală a pieţei de publicitate din România, cât şi să ia in discuţie câteva dintre problemele cu care se confruntă industria românească de profil, în special legate de măsurarea şi evaluarea corectă a pieţei locale.
Mediafax organizează, începând din 2006, evenimente de business care vin în completarea informaţiilor de afaceri oferite zilnic companiilor. Prin seria de conferinţe Mediafax Talks (www.mediafaxtalks.ro), oamenii de afaceri au la dispoziţie un forum de dezbatere desp