Adrian Botan, CEE Creative Director al McCann Erickson Romania, si Razvan Matasel, Head of Planning al Leo Burnett au trimis astazi o scrisoare deschisa catre Comitetul de Organizare al festivalului de publicitate EFFIE Romania prin care sustin ca premiile acordate brandului de bere Timisoareana în categoriile “Alcoholic Drinks” şi “Sustained Success” ar trebui acordate clientului Ursus Breweries, şi nu agenţiei de publicitate GMP. In cadrul editiei din acest
Adrian Botan, CEE Creative Director al McCann Erickson Romania, si Razvan Matasel, Head of Planning al Leo Burnett au trimis astazi o scrisoare deschisa catre Comitetul de Organizare al festivalului de publicitate EFFIE Romania prin care sustin ca premiile acordate brandului de bere Timisoareana în categoriile “Alcoholic Drinks” şi “Sustained Success” ar trebui acordate clientului Ursus Breweries, şi nu agenţiei de publicitate GMP.
In cadrul editiei din acest an a festivalului, GMP a fost cea mai premiata agentie de publicitate, castigand trofeul “Grand EFFIE” pentru campania “The story goes on”, brand Timisoareana, client Ursus Breweries.
“Dorim să contestăm o eroare de procedură, care a condus la obţinerea de merite de către o altă entitate decât cea care a lucrat la dezvoltarea campaniilor premiate, şi, prin urmare, considerăm că premiile acordate Timişoreana în categoriile Alcoholic Drinks şi Sustained Success trebuie reatribuite clientului Ursus Breweries, şi nu agenţiei GMP”, se arata in scrisoare trimisa de Adrian Botan si Razvan Matasel.
Autorii scrisorii mai spun ca regulamentul EFFIE prevede ca, în cazul în care există mai mulţi coautori, ar trebui să existe o intrare mixtă şi în niciun caz lucrarea nu ar trebui submisă din partea unei singure agenţii: "Space has been provided for a second and a th