Daca pana acum s-au efectuat probe tehnologice ale traficului doar cu trenuri de marfa pe noua relatie Bucureşti Nord - Băneasa, CFR SA a informat că începând de maine circulaţia trenurilor de călători spre Constanţa se va desfăşura pe traseul normal Bucureşti Nord – Bucureşti Băneasa – Pantelimon – Pasărea – Constanţa. CFR a subliniat că barierele automate aflate între staţiile CF Bucureşti Băneasa – Pantelimon (zonele Tunari, Pet
Daca pana acum s-au efectuat probe tehnologice ale traficului doar cu trenuri de marfa pe noua relatie Bucureşti Nord - Băneasa, CFR SA a informat că începând de maine circulaţia trenurilor de călători spre Constanţa se va desfăşura pe traseul normal Bucureşti Nord – Bucureşti Băneasa – Pantelimon – Pasărea – Constanţa.
CFR a subliniat că barierele automate aflate între staţiile CF Bucureşti Băneasa – Pantelimon (zonele Tunari, Petricani, Ştefăneşti) sunt deja puse în funcţie, ceea ce va determina aglomerarea traficului rutier in aceste zone.
CFR SA a informat că pe relaţia Fundulea - Constanţa se desfăşoară în continuare lucrările de reabilitare, traficul feroviar fiind permis doar pe un singur fir de circulaţie. Astfel, primul tren care va circula pe ruta directă spre Constanţa este R 687, care pleacă din staţia Bucureşti Nord maine la ora 7.51.
De asemenea, CFR a precizat ca începând din 26.05.2008 va circula pe această relaţie şi o pereche de trenuri accelerate ale operatorului privat REGIOTRANS care va face legătura între Braşov – Constanţa via Bucureşti.
Începând cu 16 iunie 2008 se vor introduce trenurile suplimentare de sezon pe relaţia Constanţa – Mangalia.
Lucrările de reabilitare pe relaţia Bucureşti Nord - Băneasa demarate în anul 2006, cu termen de finalizare 2008, au impus