În perioada Sărbătorilor de Paşti, Grupul Flamingo International, unul dintre cei mai importanţi retaileri de electronice, electrocasnice și IT&C din România, a înregistrat cele mai multe solicitări pentru electrocasnicele albe şi aparatele de aer condiţionat. „Anul acesta, perioada Sărbătorilor de Paşti a generat o creştere de 50% în reţelele magazinelor Flanco, Flanco World şi Flamingo Computers faţă de perioada similară a anului trecut, ca urmare a o
În perioada Sărbătorilor de Paşti, Grupul Flamingo International, unul dintre cei mai importanţi retaileri de electronice, electrocasnice și IT&C din România, a înregistrat cele mai multe solicitări pentru electrocasnicele albe şi aparatele de aer condiţionat.
„Anul acesta, perioada Sărbătorilor de Paşti a generat o creştere de 50% în reţelele magazinelor Flanco, Flanco World şi Flamingo Computers faţă de perioada similară a anului trecut, ca urmare a ofertelor promoţionale atractive, dar și a disponibilității clienților de a investi mai mult în categoria de electrocasnice în această perioadă. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate în ultimele două săptămâni ale lunii aprilie, acestea cumulând o valoare de 10 milioane euro”, declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Potrivit oficialilor companiei, cele mai mari vânzări ale produselor electronice, electrocasnice şi IT&C au fost înregistrate în reţelele magazinelor Flanco, Flanco World şi Flamingo Computers din Bucureşti, acestea contribuind cu 30% la totalul vânzărilor realizate în aprilie 2008.
Data: 20 mai 2008
Sursa: Flamingo International