Doua personalitati din zona publicitatii au trimis o scrisoare deschisa prin care contesta doua dintre premiile acordate agentiei independente GMP la EFFIE 2008, premiile dedicate eficientei in publicitate. Este vorba despre campaniile pentru Timisoareana ce au fost inscrise la categoriile Alcoholic Drinks si Sustained Success din cadrul EFFIE, premii acordate saptamana trecuta. Adrian Botan, regional creative director la McCann Erickson si Razvan Matasel, head of planning la Leo Burnett, considera ca cele doua premii trebuie atribuite Ursus Breweries, nu agentiei GMP. GMP raspunde spunand ca este vorba despre un "atac lipsit de fair-play".
"Dorim sa contestam o eroare de procedura, care a condus la obtinerea de merite de catre o alta entitate decat cea care a lucrat la dezvoltarea campaniilor premiate", se arata in scrisoarea deschisa, publicata si de Razvan Matasel pe blogul sau.
Semnatarii scrisorii mentioneaza ca prin aceasta nu contesta premiile castigate de brandul Timisoreana, ci doresc doar atribuirea acestora celor care le merita. In plus, doresc o recalculare a punctajelor finale ale lucrarilor finaliste, in toate categoriile, in conformitate cu borderourile semnate de jurati, pentru a inlatura orice discutie legata de modul de introducere a notelor juratilor in computer.
Botan si Matasel considera ca lucrarea nu ar trebui submisa din partea unei singure agentii
Adrian Botan si Razvan Matasel arata ca potrivit regulamentului, in cazul in care exista mai multi coautori, ar trebui sa existe o intrare mixta si in niciun caz lucrarea nu ar trebui submisa din partea unei singure agentii. "Conform acestei reglementari, consideram ca premiile acordate Timisoreana in categoria Alcoholic Drinks merita sa fie atribuite clientului Ursus Breweries si nu agentiei GMP, care a castigat pitch-ul abia in 14 martie 2007. Este de no