Niciun brand international de bere nu a patruns deocamdata in clubul marcilor cu vanzari de peste 50 mil. euro, in conditiile in care "autohtonele" Timisoreana, Bergenbier, Golden Brau, Ursus sau Burger au depasit acest prag, in unele cazuri si
Aflate in portofoliile multinationalelor (Timisoreana, Bergenbier, Golden Brau, Ursus sau Ciucas) sau dezvoltate de cei mai mari producatori independenti (Burger sau Neumarkt), cu o istorie de cateva sute de ani (Timisoreana sau Ursus) sau mult mai tinere (Bergenbier sau Neumarkt), marcile locale domina o piata care a trecut (la raft) de 1,2 miliarde de euro. Niciun brand international de bere nu a patruns deocamdata in clubul marcilor cu vanzari de peste 50 mil. euro, in conditiile in care "autohtonele" Timisoreana, Bergenbier, Golden Brau, Ursus sau Burger au depasit acest prag, in unele cazuri si
Aflate in portofoliile multinationalelor (Timisoreana, Bergenbier, Golden Brau, Ursus sau Ciucas) sau dezvoltate de cei mai mari producatori independenti (Burger sau Neumarkt), cu o istorie de cateva sute de ani (Timisoreana sau Ursus) sau mult mai tinere (Bergenbier sau Neumarkt), marcile locale domina o piata care a trecut (la raft) de 1,2 miliarde de euro.