Cu o investiţie de până la 40.000 de euro, un IMM poate deveni distribuitor al cunoscutelor produse de cofetărie şi patiserie. Sursa: Codrin Prisecaru
În România ultimilor ani au apărut numeroase companii care produc şi vând prăjituri, pâine şi produse de patiserie. În această atmosferă de concurenţă, între 3.000 şi 5.000 de persoane cumpără în fiecare zi torturi, prăjituri, pâine sau produse de patiserie de la Ana Pan. Prăjiturile marca Ana sunt cunoscute pentru reţetele originale şi pentru prospeţime. Începând cu toamna anului trecut, orice întreprinză tor poate intra în această afacere ca distribuitor al prăjiturilor marca Ana în franciză.
„Francizorul Ana Pan cedează dreptul de comercializare a produselor de cofetărie, patiserie şi pâine, dreptul de folosinţa mărcii, know-how-ul, îşi asumă responsabilitatea formării, pregă tirii şi asistării permanente ale francizaţ ilor şi ale personalului acestora, precum şi consultanţă în amenajarea şi decorarea magazinului“, ne-a spus Carmen Friptu, directorul general al Ana Pan.
Francizatul vinde pâine şi produse de cofetărie şi patiserie livrate zilnic de Ana Pan, pe baza comenzilor primite.
Promoţie la taxa de franciză
De asemenea, în magazinul său, francizatul Ana Pan mai poate vinde şi băuturi răcoritoare, şampanie, figurine pentru decorarea torturilor, cafea, distribuite de furnizorii recomandaţi de francizor.
Potrivit directorului companiei, potenţialul francizat trebuie să aibă firmă şi o experienţă în afaceri de cel puţin doi ani. În plus, trebuie să deţină sau să închirieze un spaţiu comercial de cel puţin 40 de metri pătraţi. Omul de afaceri va plăti o taxă de intrare în sistem de 10.000 de euro, cu excepţia primilor zece francizori care vor încheia contracte, pentru care taxa este de 5.000 de euro.
Francizorul Ana Pan nu per