Marks & Spencer va pune punct celor 85 de ani de traditie in care a avut doar produse cu eticheta M&S, incorporand acum si alte branduri. In cursul acestui an este posibil ca de la M&S sa se poate cumpara aproape orice, de la parfumurile Chanel, pana la sosul Tabasco.
Sir Stuart Rose, directorul executiv al M&S, a confirmat ca firma va incepe sa adopte branduri "obligatorii" precum Coca Cola si Persil. Deocamdata, va testa aceasta metoda, incepand cu luna iulie, pe circa 20 de magazine din nord-estul Angliei.
"Mi s-a intamplat sa vina clienti la mine si sa-mi zica: 'Stuart, imi place mancarea de la tine, dar sotului meu ii place foarte mult sosul Marmite' ", spune Sir Stuart, conform The Telegraph.
Producatorul spera ca cei care pana acum erau nevoiti sa faca drumuri suplimentare pentru a-si cumpara produse de la o anumita firma, vor cumpara acum, in schimb, de la M&S.
"Clientii vor spune, speram noi, 'Ce bine ca M&S ma scuteste de doua drumuri' ", a adaugat Sir Stuart.
Firma va adopta 350 de marci, despre care insa reprezentantii au refuzat sa dea detalii. In orice caz, unul dintre branduri va fi sosul Tabasco, condimentul preferat al lui Stuart.
"Sunt un mare fan al sosului Tabasco, dar atunci cand vreau sa-l cumpar, trebuie sa merg la un alt magazin", spune acesta.
Tactica va fi aplicata si in restul magazinelor M&S, daca se va dovedi ca are succes. Marks & Spencer va pune punct celor 85 de ani de traditie in care a avut doar produse cu eticheta M&S, incorporand acum si alte branduri. In cursul acestui an este posibil ca de la M&S sa se poate cumpara aproape orice, de la parfumurile Chanel, pana la sosul Tabasco.
Sir Stuart Rose, directorul executiv al M&S, a confirmat ca firma va incepe sa adopte branduri "obligatorii" precum Coca Cola si Persil. Deocamdata, va testa aceasta