Producătorul de vopsele Fabryo Corporation a înregistrat o creştere netă a cifrei de afaceri cu 26% pe primele patru luni ale anului, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Astfel, compania a înregistrat creşteri valorice nete de 43% pe segmentul vopsele lavabile, tencuieli şi amorse, de 10% pe segmentul emailuri şi grunduri şi un plus de 41% pe lacuri. „Marca premium Savana, a avut cea mai dinamică evoluţie, peste aşteptările noastre”, adaugă Al
Producătorul de vopsele Fabryo Corporation a înregistrat o creştere netă a cifrei de afaceri cu 26% pe primele patru luni ale anului, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Astfel, compania a înregistrat creşteri valorice nete de 43% pe segmentul vopsele lavabile, tencuieli şi amorse, de 10% pe segmentul emailuri şi grunduri şi un plus de 41% pe lacuri.
„Marca premium Savana, a avut cea mai dinamică evoluţie, peste aşteptările noastre”, adaugă Aliz Kosza.
Savana a înregistrat creşteri valorice de 58% per total brand şi de 52% pentru produsele Savana cu Teflon, produse cu beneficii funcţionale diferenţiate pe piaţă, prin formula lor unică.
Conform obiectivelor anunţate la începutul anului, compania a continuat planul de extindere a magazinelor partener, instalând încă 65 de maşini de colorat în toată ţara. De asemenea, Fabryo a mai deschis trei magazine de prezentare: la Râmnicu Vâlcea, Târgu Mureş şi Timişoara.
Totodată, s-a structurat divizia de B2B cu o echipă dedicată, în Bucureşti. Aceasta a devenit activă din luna martie şi la nivel naţional, prin reţeaua de distribuţie existentă şi a generat deja câteva parteneriate pe termen lung.
Fabryo este unul dintre primii trei producători de vopsea pe piaţa românească. În 2007 compani