- Politic - nr. 98 / 21 Mai, 2008 Deocamdata, am retinut doar laudarosenia unora care candideaza la diferitele functii muresene: primar, presedinte de Consiliu Judetean, consilieri de tot felul si din toate partidele etc. Pe la posturile de radio si televiziune, unii, nefiind de specialitate, dau raspunsuri aiurite. Altii se cred mari "specialisti", nu conform diplomelor si pregatirii profesionale, ci "invartelilor practice". Dar sa revenim la o problema care ar trebui sa fie de actualitate in aceasta campanie electorala: calea ferata Targu-Mures _ Sighisoara. Proiectul, repet, ca si in alte articole scrise la cotidianul "Cuvantul liber", este de demult, de pe vremea regretatului Nicolae Veres, sustinut de cei de pe atunci, precum si ideea scoaterii caii ferate din mijlocul municipiului, afara, spre nord, dincolo de Mures! Proiectele erau bine documentate, mai ales pentru ruta Targu-Mures _ Sighisoara, lucrare foarte grea si costisitoare, dar care era justificata, atunci si acum, din punct de vedere geografic, feroviar, economic, strategic, militar, turistic etc. Targu-Mures si Sighisoara deveneau noduri importante de cale ferata: Targu-Mures, pentru vest, nord si sud, iar Sighisoara pentru vest, est si sud. Plus linia Odorheiul Secuiesc. Ii intreb: unde zac acele proiecte de atunci? Cine le-a aruncat, poate, la gunoi? Si vin altii azi, novici, candidati la functii locale, de care se tin, ca scaiul de lana oii, si debiteaza niste aiureli de rasul gainilor, din lipsa de specialitate in domeniul feroviar si al strategiei economice a tarii. Concluzie. Linia CFR Targu-Mures _ Sighisoara este strict necesara. Si urgenta. Motivul? Este necesara nu doar pentru traficul de marfuri, ci pentru traficul de calatori, intern si international, spre vest, est sau sud, dinspre Ungaria-Bors-Cluj-Targu-Mures-Sighisoara-Brasov -Bucuresti-Constanta sau Bulgaria-Turcia-Grecia etc.,