Marca Opel de la General Motors va avea o noua versiune a emblemei, ce va fi lansata o data cu modelul Insignia la Salonul Auto de la Londra din iulie. Schimbarea face parte din planul de relansare a imaginii Opel, care a inregistrat o scadere a vanzarilor de 8,2% in primul trimestru, numarul unitatilor vandute fiind de 342.991. Conform declaratiilor CEO-ului Opel pentru Europa, Alain Visser, noua emblema va fi utilizata pentru toate viitoarele modele ale marcii. „Simbo
Marca Opel de la General Motors va avea o noua versiune a emblemei, ce va fi lansata o data cu modelul Insignia la Salonul Auto de la Londra din iulie.
Schimbarea face parte din planul de relansare a imaginii Opel, care a inregistrat o scadere a vanzarilor de 8,2% in primul trimestru, numarul unitatilor vandute fiind de 342.991.
Conform declaratiilor CEO-ului Opel pentru Europa, Alain Visser, noua emblema va fi utilizata pentru toate viitoarele modele ale marcii.
„Simbolul Opel provine de la un zeppelin - simbol al progresului la vremea lui - care a fost emblema vehiculelor Opel de la începuturile sale, din anul 1930,” a adaugat Heinz H. Zettll, Manager Opel Heritage & Institutional Communications.
Pentru a simboliza mobilitatea, in 1937 i s-a adaugat emblemei un cerc.
Această transformare a fost influenţată şi de numele vehiculelor comerciale Opel, care între anii 1930 şi 1975 au purtat numele „Blitz”, a mai explicat Heinz Zettll.
De asemenea, marca Vauxhall (sora geamana din Marea Britanie) va avea o noua emblema, care va fi lansata tot la Salonul Auto de la Londra.
Data: 21 mai 2008
Sursa: Automotive News Europe