Tensiunile dintre trei mari companii de publicitate din Romania, McCann Erickson, Leo Burnett si GMP continua. GMP a anuntat, marti, o mutare surpriza: directorul sau de creatie, Carmen Tiderle, pleaca la Leo Burnett. La o zi dupa ce Adrian Botan, seful creatiei de la McCann, si Razvan Matasel, seful planificarii de la Leo, publicau o scrisoare deschisa prin care contestau acordarea a doua premii Effie 2008 pentru GMP, Botan revine marti cu o noua scrisoare deschisa. El il provoaca din nou pe directorul GMP, Felix Tataru, pe seama premiilor castigate de acesta la ultima editie a Effie 2008.
In scrisoarea de ieri, Matasel si Botan contestau premiile acordate campaniilor pentru Timisoareana ce au fost inscrise la categoriile Alcoholic Drinks si Sustained Success din cadrul Effie 2008, cele mai importante si unanim recunoscute premii ale publicitatii romanesti. Cei doi considerau ca cele doua premii trebuie atribuite Ursus Breweries, nu agentiei GMP.
UPDATE: Comitetul de organizare al Effie 2008 anunta, intr-un raspuns la scrisoarea de luni a lui Matasel si Botan, ca inscrierile campaniilor Timisoreana respecta regulamentul si ca Deloitte va audita toate cazurile castigatoare. In cadrul dezbaterilor AdBreak de joi seara, reprezentantul brandului Timisoreana a aparat inscrierile GMP in conditiile regulamentului Effie.
Prezenti la AdBreak, nici Stefan Iordache (COO Leo Burnett), nici Adrian Botan nu s-au declarat multumiti de pozitia lui Felix Tataru si de explicatiile clientului Timisoreana si ale comitetului de organizare Effie cu privire la regulamentul de inscriere a cazurilor la aceste premii, regulament care, potrivit acestora, a fost respectat de directorul GMP.
Informatia pe scurt:
Carmen Tiderle, directorul de creatie al GMP, pleaca la Leo Burnett;GMP, prin vocea lui Felix Tataru, isi exprima "dezamagirea" si spun