Omul de afaceri mizează pe o sumă mare din vânzarea acţiunilor Domus. După ce a dezvoltat afaceri în publicitate şi consultanţă de business, Peter Jansen este pe punctul de a vinde acţiunile deţinute la Domus Magazin, în cadrul unei tranzacţii evaluate la câteva milioane de euro. În noiembrie 1999, când a venit în Bucureşti pentru a conduce Sanoma Hearst România, trustul de presă ce deţine la nivel internaţional afaceri de peste două miliarde de euro, olandez
Omul de afaceri mizează pe o sumă mare din vânzarea acţiunilor Domus. După ce a dezvoltat afaceri în publicitate şi consultanţă de business, Peter Jansen este pe punctul de a vinde acţiunile deţinute la Domus Magazin, în cadrul unei tranzacţii evaluate la câteva milioane de euro.
În noiembrie 1999, când a venit în Bucureşti pentru a conduce Sanoma Hearst România, trustul de presă ce deţine la nivel internaţional afaceri de peste două miliarde de euro, olandezul Peter Jansen se aştepta să rămână aici pentru doi ani. „Ulterior, am cunoscut-o pe soţia mea şi am hotărât să nu mai plec, iar firma mi-a prelungit contractul“, îşi aminteşte acesta. Jansen a preluat Sanoma Hearst cu un singur titlu în portofoliu, „Cosmopolitan“, iar după şase ani, când a părăsit compania pentru a dezvolta afaceri proprii, lansase zece publicaţii, printre care şi „National Geographic“.
Unul dintre primele sale demersuri antreprenoriale a fost făcut în iulie 2005, când a înfiinţat Bucharest Consulting Group, o firmă de consultanţă în management. Aceasta a devenit, ulterior, partenerul unei reputate firme internaţionale de profil, Boston Consulting Group.
Jansen a investit şi în mass-media, în Domus Magazin, editorul revistelor „Casa mea“, „Domus“ şi „Clever Travel“. Tranzacţia Domus este vehiculată de circa un an de zile, iar un anunţ o