Celebrul producător de încălţăminte vrea să recâştige piaţa internă, inclusiv prin produse de lux Producătorul de încălţăminte Clujana estimează pentru acest an o majorare a cifrei Celebrul producător de încălţăminte vrea să recâştige piaţa internă, inclusiv prin produse de lux
Producătorul de încălţăminte Clujana estimează pentru acest an o majorare a cifrei de afaceri cu 27%, la 4,98 milioane de lei, comparativ cu 2007.
Clujana anunţă creştere pe fondul deschiderii unui magazin în Bucureşti şi al investiţiilor de 100.000 euro pentru creşterea capacităţilor de producţie. Anul trecut, fabrica a raportat afaceri de 3,92 milioane de lei.
Profitul va ajunge în acest an la peste 105.000 lei, după ce anul trecut a avut un rezultat brut de 5.700 lei. În 2008, Clujana va deschide o reprezentanţă în Bucureşti, iar în următorii ani vizează alcătuirea unei reţele de magazine la nivel naţional.
"Intenţionăm ca, pe viitor, să deschidem noi magazine în ţară sau să colaborăm cu intermediari. În acest fel, produsele noastre vor pătrunde mai repede pe pieţele din sud-estul şi estul României", a declarat, ieri, agenţiei Mediafax, directorul general Ioan Sabin Pop.
Clujana deţine în acest moment două magazine în Cluj Napoca. Pentru creşterea capacităţii de producţie de încălţăminte finită, compania va investi în 2008 circa 100.000 de euro, în utilaje noi şi angajarea de personal calificat.
Totodată, producătorul clujean intenţionează să scoată pe piaţă o nouă gamă de încălţăminte de lux, iar în paralel analizează oportunitatea intrării pe piaţa produselor din piele pentru huse şi tapiţerie auto.
Clujana mai are în plan extinderea sectorului de producţie de încălţăminte de serie mică, în cadrul atelierului de creaţie.
Un client nou - industria auto
Producătorul de încălţăminte ia în calcul şi privatizarea societăţii, proce