Publicis a anuntat achizitia societatii chineze EmporioAsia cu sediul la Shanghai, specilizata in marketing online. Pretul tranzactiei nu a fost facut public, insa grupul a tinut sa precizeze ca societatea se va numi de acum inainte EmporioAsia Leo Burnett si va servi in cadrul grupului ca specialist in strategie (analiza si cercetare) si creatie online. Fondata in 1999, agentia numara doar 35 de angajati si este a doua achizitie a Leo Burnett in China dupa Yong Yang, cumparata&nbs
Publicis a anuntat achizitia societatii chineze EmporioAsia cu sediul la Shanghai, specilizata in marketing online.
Pretul tranzactiei nu a fost facut public, insa grupul a tinut sa precizeze ca societatea se va numi de acum inainte EmporioAsia Leo Burnett si va servi in cadrul grupului ca specialist in strategie (analiza si cercetare) si creatie online.
Fondata in 1999, agentia numara doar 35 de angajati si este a doua achizitie a Leo Burnett in China dupa Yong Yang, cumparata in 2007.
Presedintele Leo Burnett a declarat de curand ca intentioneaza sa creasca prezenta companiei pe piata chineza, aflata in plina ascensiune.
Piata publicitara chineza, estimata la 21 de miliarde de dolari, este a patra ca marime din lume.
Majoritatea clietilor Leo Burnett din China sunt companii multinationale dintre care 4 sunt sponsori oficiali ai Jocurilor Olimpice de la Beijing: Coca-Cola, Mc Donald's, Samsung Electronics si Visa.
Data: 22 mai 2008
Sursa: L'Expansion