Mîncarea eco pentru bebeluşi ocupă un loc foarte important în topul vînzărilor bio, deoarece părinţii fac orice să-şi ştie puii sănătoşi. De aceea tot mai mulţi producători intră pe această piaţă.
Mîncarea eco pentru bebeluşi ocupă un loc foarte important în topul vînzărilor bio, deoarece părinţii fac orice să-şi ştie puii sănătoşi. De aceea tot mai mulţi producători intră pe această piaţă.
Piaţa mondială a alimentelor organice pentru bebeluşi creşte în salturi. Deşi mai scumpă decît varianta convenţională, această mîncare este în vogă, deoarece părinţii de pretutindeni vor să-şi hrănească copiii cu produse sănătoase, sigure, fără pesticide, hormoni, antibiotice sau organisme modificate genetic. Potrivit firmei AC Nielsen, citată de Brandchannel.com, vînzările mondiale pe acest segment de piaţă au crescut cu 60% între 2000 şi 2005. Şi vînzările de lapte bio pentru bebeluşi s-au majorat cu 271% din 2004 pînă în 2005, şi cele de mîncare la borcănel cu 18%, potrivit RNCOS.
LIDERI. Piaţa americană de profil înregistrează cea mai mare rată de creştere. Vînzările de alimente organice pentru cei mici s-au majorat cu 21,6% anul trecut, atingînd 116 milioane de dolari, potrivit Nielsen Company. Iar concurenţa este acerbă. Nu numai că apar tot mai multe companii producătoare, dar bătălia se duce şi în domeniul formei sub care este vîndută mîncarea bio pentru cei mici. Ultima “modă” este mîncarea bio proaspătă sau congelată. Graţie acestei “găselniţe”, HappyBaby Food, o companie intrată pe piaţă abia în 2006, a devenit rapid o marcă de renume în SUA. Şi alte branduri, precum Evie’s Organic Edibles, Mom Made Foods şi Yummy Spoonfuls, au aderat la acest “curent”, în timp ce Bohemian Baby a mers şi mai departe şi s-a apucat să livreze mîncare bio proaspătă pentru bebeluşi la domiciliu.
Şi în Europa, piaţa de profil este b