Persoanele care prefera transportul feroviar, pentru a-si petrece sejurul pe litoral, primesc o veste buna din partea Companiei Nationale de Cai Ferate. De ieri, calatoriile cu trenul, pe ruta Bucuresti Nord - Constanta, se reduc cu aproximativ jumatate de ora. Modificarea se datoreaza faptului ca au fost finalizate lucrarile de infrastructura pe tronsonul Baneasa. In 2006, a fost demarat proiectul de reabilitare pe ruta Bucuresti Nord - Baneasa, avand termen de finalizare anul 2008. Astfel, timp de doi ani, circulatia feroviara a trebuit sa se desfasoare pe ruta ocolitoare Bucuresti Nord - Chitila - Mogosoaia - Voluntari - Pasarea -Fundulea - Constanta. In timp ce reabilitarea tronsonului Bucuresti Nord - Baneasa a fost finalizata, pe relatia Fundulea - Constanta se lucreaza in continuare, iar traficul rutier se realizeaza doar pe un fir de circulatie. In plus, din 16 iunie, trenurile pe ruta Constanta -Mangalia vor fi suplimentate. Scris de: {autor}Stefania CHERMANEANU{/autor}
Persoanele care prefera transportul feroviar, pentru a-si petrece sejurul pe litoral, primesc o veste buna din partea Companiei Nationale de Cai Ferate. De ieri, calatoriile cu trenul, pe ruta Bucuresti Nord - Constanta, se reduc cu aproximativ jumatate de ora. Modificarea se datoreaza faptului ca au fost finalizate lucrarile de infrastructura pe tronsonul Baneasa. In 2006, a fost demarat proiectul de reabilitare pe ruta Bucuresti Nord - Baneasa, avand termen de finalizare anul 2008. Astfel, timp de doi ani, circulatia feroviara a trebuit sa se desfasoare pe ruta ocolitoare Bucuresti Nord - Chitila - Mogosoaia - Voluntari - Pasarea -Fundulea - Constanta. In timp ce reabilitarea tronsonului Bucuresti Nord - Baneasa a fost finalizata, pe relatia Fundulea - Constanta se lucreaza in continuare, iar traficul rutier se realizeaza doar pe un fir de circulatie. In plus, din 16 iunie, trenur