Dan Teodorescu (32 de ani), de 6 luni Executive Producer la compania americana Electronic Arts, cel mai important creator mondial de jocuri, vorbeste despre "preistoria", dar si despre viitorul jocurilor pentru telefoane, psihologie si masinile
Dupa o trecere fulgeratoare pe la Flanco, in calitate de Financial Officer, si un an de munca in paralel ca Game Designer la FUN Labs (1 an), Teodorescu a poposit timp de sapte ani la Gameloft pentru alte trei functii: Lead Game Designer, Producer si Creations Manager for Eastern Europe Studios. Acum este unul din cei trei oameni din boardul romanesc de conducere al Electronic Arts.
A studiat management financiar (Universitatea Ecologica) si a lucrat timp de un an in domeniu, dar intr-un final a decis ca jocurile sunt mai pasionante. "Diferenta e ca jocurile sunt ca o femeie interesanta, care in fiecare zi iti schimba lumea si trebuie sa ii acorzi foarte multa atentie. In financiar totul se rezolva dupa un model strict, ma cam plictiseam". Pentru a fi sigur insa a lucrat in paralel timp de un an in finante si la o firma de jocuri. "De la 9 la 5 eram finantist si de la 5 la 9 seara lucram intr-o firma de jocuri, pasiunea mea. Dupa un timp a devenit insa clar ca ma atrage mult mai mult partea de jocuri si cred ca am facut o alegere buna. E un clasic care spunea 'alege-ti o meserie care iti place si atunci nu trebuie sa muncesti nicio zi din viata ta'. E un sentiment foarte placut."
In "preistoria" jocurilor (cel putin in experienta sa) lucrurile erau amuzante. "In Ubisoft (Gameloft) am lucrat la un joc de wap. Aveai o poza foarte mica, de 60 de pixeli, alb negru, si trei bucati de text si din asta trebuia sa faci un joc, atata puteai sa pui pe un ecran. Era foarte la inceput. A iesit o parodie dupa filmele de groaza: erai legat de o masa si doi se certau ce sa taie din tine. Cam asta a fost prim