Imaginatia candidatilor nu are limite cand vine vorba de atragerea electoratului. A treia saptamana de campanie electorala i-a determinat pe politicieni sa scoata arsenalul greu. Acestia nu s-au sfiit sa-si foloseasca copiii pentru a le promova imaginea, si-au facut afise si clipuri in care se prezinta drept "Mantuitori" ai romanilor si ode in care sunt preamariti.
Isus - agent electoral
Isus are priza la public in campania electorala. Social-democratii de la Arad au metamorfozat “Cina cea de taina” in afis de campanie elctorala. Mai exact, candidatul PSD la Primaria Arad, Dorel Caprar, apare intr-un afis electoral in ipostaza de Isus, iar candidatii PSD la Consiliul Local reprezinta ucenicii sai la Cina cea de Taina. In dreapta lui Dorel Caprar, in afis, sta Maria Magdalena, alias colaboratoarea candidatului - Teodora Hotaran. Iuda lipseste cu desavarsire din tablou pentru ca a plecat la conservatori.
Conform unui comunicat de presa emis de PSD Arad, Dorel Caprar explica ca impreuna cu colegii a ales sa faca "o campanie inedita, pe cat posibil pozitiva, bazata pe contactul direct cu oamenii”. “Ceea ce apare in afisul nostru reprezinta exact acest lucru: sunt oameni care muncesc impreuna in folosul cetateanului, discuta proiectele noastre pentru Arad si cauta solutii pentru problemele oamenilor”, a explicat Caprar.
Prezervativ pe banner
In seria afiselor subtile se inscrie si bannerul candidatului independent la primaria Bistrita, Gelu Dragan, pe care este reprezentat un prezervativ . Pe banner e afisata o mana cu un deget ridicat care tine un prezervativ, insotit de textul „Avem sansa sa le-o fa(k)cem!”
Bannerul urias contine mesaje electorale atat pe verticala, cat si pe orizontala, "10 candidati, un primar, fara promisiuni, fara minciuni”. Dragan a declarat, in cadrul unei conferinte de presa, ca a