Ultimii ani au transformat Romania in destinatia catorva dintre cei mai interesanti artisti internationali. Dupa nume ca The Rolling Stones, Placebo, Marilyn Manson, Pink, Alice Cooper, Tori Amos, George Michael, Prodigy, Depeche Mode, vara aceasta s-au a
Alphaville, celebra trupa germana a anilor '80, a concertat la Arenele Romane din Parcul Carol in aprilie. Pe 3 mai la Bamboo, in Mamaia, a fost concert Zucchero, iar pe 10 mai, la Sala Palatului din Bucuresti, a venit Demis Roussos in cadrul turneului "40 years of music" care a inceput pe 8 ianuarie, in Franta. Si cu numai o saptamana in urma, Kylie Minogue canta pe Stadionul Cotroceni pentru zeci de mii de oameni.
Desi numarul artistilor creste de la an la an, romanii nu par sa se plictiseasca deloc. Mai mult, primele bilete vandute sunt, la majoritatea concertelor, cele mai scumpe, de pe Gazon A sau de la categoria VIP.
Cu doua zile inainte de concertul Kylie Minogue erau asteptati aproximativ 20.000 de spectatori, iar biletele erau aproape epuizate, ultima categorie in care mai existau locuri disponibile fiind cea de 95 lei (Gazon B). Daca pentru fani evenimentul a fost inedit, pentru organizatori a fost cel putin interesant. Kylie a cerut sapte camere de garderoba cu pereti tapetati de oglinzi in care sa-si depoziteze cele sapte tinute Jean Paul Gaultier create special pentru spectacol. Concertul a presupus o adevarata desfasurare de forte: alaturi de staff-ul artistei, pentru montarea, supervizarea si demontarea scenei a fost nevoie de aproximativ 200 de tehnicieni romani. In culise, artista a solicitat, pe langa cele 7 cabine bine luminate, nu mai putin de 250 de prosoape, toate negre. Toata trupa de productie a turneului KylieX2008 a ajuns in Romania cu 20 de tiruri de aparatura specializata si sapte autocare cu tehnicieni, dansatori, acrobati, muzicieni si stilisti.