Universitatea din Craiova şi-a deschis porţile pentru absolvenţii de liceu. Facultăţile şi-au scos la tarabă oferta de locuri şi specializări şi au încercat să îi convingă pe liceeni să studieze pe meleaguri autohtone. Cetatea Băniei este cuprinsă de campanii în aceste zile. Dacă oamenii politici îşi fac campanie electorală pentru alegerile locale, liceele şi facultăţile doljene se luptă pentru absolvenţi. În timp ce în holul Teatrului Naţional „Marin Sorescu“ se desfăşoară Bursa ofertelor şcolare, unde liceele au prezentat oferta lor educaţională, în holul Facultăţii de Agronomie, facultăţile din cadrul Universităţii din Craiova încearcă să-i atragă pe viitorii studenţi.
„Ieri elev, azi student, mâine masterand“ Cu sloganul „Ieri elev, azi student, mâine masterand“, Universitatea din Craiova a deschis porţile pentru două zile elevilor din clasele terminale de liceu, care vor să se informeze despre specializările facultăţilor şi vor să experimenteze viaţa de student. Dacă unele facultăţi au încercat să îşi atragă studenţii prin diferite sloganuri şi pliante explicite, altele au preferat să îşi facă publicitate într-un mod sobru, în ton cu mediul universitar, şi s-au limitat la a prezenta într-un pliant oferta educaţională. Facultatea de Istorie, Filosofie, Geografie a ales să îşi promoveze specializările prin mesaje ca „Aleg Istoria la Universitatea din Craiova pentru că...“ sau „Aleg Relaţii Internaţionale şi Studii Europene pentru că...“, „Alege să studiezi Filosofia“, „Alege specializarea Sociologie“ sau „De ce să aleg Geografia“. Răspunsurile la aceste întrebări se găsesc în interiorul pliantelor. Prin mesajul „Află, înţelege, comunică“, Facultatea de Istorie, Filosofie, Geografie şi-a prezentat şi cea mai nouă specializare, Jurnalismul, unde liceenii pot concura pe 60 de locuri, zece la buget şi 50 la taxă.
La cules de pliante Clienţii, liceeni d