Dupa modelul american, pretendentii la primarii se agata de imaginea unor personalitati, fara garantia ca strategia prinde si la noi. Candidatii la alegerile locale defileaza in campanie alaturi de vedete in incercarea de a obtine un transfer de imagine si de a-si creste popularitatea. Specialistii in marketing politic spun insa ca strategia nu garanteaza succesul daca politicianul nu are el insusi un minim de credibilitate.
Staffurile de campanie apeleaza atat la colegi de partid mai populari, cat si la vedete din sport sau showbiz. Cel mai tenace agent electoral al PDL este primarul sectorului 3, Liviu Negoita. El este seful de campanie al lui Vasile Blaga si apare pe materialele electorale alaturi de acesta. Pentru a-l sprijini pe candidatul PDL la Primaria Sectorului 4, Radu Silaghi, Negoita promite ca va petrece o saptamana pe luna alaturi de colegii din sectorul 4.
Candidatul liberalilor la Primaria Capitalei, Ludovic Orban, beneficiaza de sustinerea selectionerului nationalei, Victor Piturca. De altfel, imaginea sportivilor de succes este puternic folosita in campanie. Fosta mare gimnasta Nadia Comaneci il sustine atat pe Adrian Inimaroiu, care vrea un nou mandat la Primaria Sectorului 4 , cat si pe fostul antrenor al nationalei, Anghel Iordanescu, candidat la sefia CJ Ilfov.
Integral in EvZ. Dupa modelul american, pretendentii la primarii se agata de imaginea unor personalitati, fara garantia ca strategia prinde si la noi. Candidatii la alegerile locale defileaza in campanie alaturi de vedete in incercarea de a obtine un transfer de imagine si de a-si creste popularitatea. Specialistii in marketing politic spun insa ca strategia nu garanteaza succesul daca politicianul nu are el insusi un minim de credibilitate.
Staffurile de campanie apeleaza atat la colegi de partid mai populari, cat si la vedete din sport