Vanzarea prin banci face parte din strategia de crestere a companiei, dupa ce in ultimii ani asiguratorul a pierdut multa cota de piata.
Noul director general al Omniasig Life, croata Zlatka Cular, numita la conducerea companiei in februarie, mizeaza pe parteneriatele cu banci si companii de credite de consum pentru a creste afacerile asiguratorului.
"Vom lansa in acest an produse speciale pentru banci si companii de credite de consum. In prezent, compania colaboreaza cu mai multe societati de leasing si banci. Pregatim un parteneriat puternic si exclusiv cu una dintre bancile puternice de pe piata care are si o reprezentare teritoriala mare", afirma Cular.
In primul trimestru, Omniasig Life a crescut puternic pe segmentul bancassurance, adica cel al asigurarilor vandute prin intermediul bancilor. Fata de aceeasi perioada a anului trecut, cresterea primelor brute subscrise din parteneriatele cu banci a fost de 107,7%. Primele brute subscrise sunt totusi inca la un nivel redus, de circa 807.000 de lei (219.000 de euro) la sfarsitul lunii martie.
Alte companii de asigurari de viata care vand polite prin intermediul bancilor sunt BCR Asigurari de Viata (parteneriat cu BCR, circa 62% din vanzari fiind realizate prin intermediul bancii), Aviva (una dintre banci este ABN Amro) sau AIG Life (Raiffeisen Bank sau ABN Amro).
Omniasig Life a incheiat primele trei luni ale acestui an cu afaceri totale de aproape 15,8 milioane de lei (4,3 milioane de euro), cu 24% peste nivelul din primele trei luni ale anului trecut. Vanzarile de polite individuale au fost de aproape 5,4 milioane de lei (1,5 mil. euro) in aceasta perioada, in crestere cu 25%, in timp ce primele brute subscrise din asigurari de tip employee benefits - beneficii oferite angajatilor de catre angajatori - au urcat cu 31,8%, pana la 5,38 de milioane de lei (1,46 mil. euro