Prima TV vrea să-şi consolideze grila de programe în prime time pentru că, în viziunea noului director general Mihaela Dumitru, audienţa poate fi câştigată şi fără fotbal.
Prima TV vrea să-şi consolideze grila de programe în prime time pentru că, în viziunea noului director general Mihaela Dumitru, audienţa poate fi câştigată şi fără fotbal.
Adevărul: Cum aţi acceptat această funcţie: cu rezerve, cu emoţii, în anumite condiţii sau pur şi simplu fără ezitări, ca un om care ştie ce are de făcut?
Mihaela Dumitru: Este normal să am emoţii. Această funcţie este o onoare şi o provocare pentru mine. Mi-a fost mai uşor să accept pentru că lucrez de 10 ani la Prima TV şi ştiu că mă pot baza pe o echipă foarte bună, rodată şi profesionistă. Da, am emoţii, dar sunt convinsă că lucrurile vor merge foarte bine.
- Aţi declarat în comunicatul de presă că "multe lucruri bune ne aşteaptă de acum înainte". Care vor fi acestea?
- Din punctul meu de vedere, pentru o companie înseamnă un climat de muncă foarte bun şi prietenos. Vrem ca toată lumea de aici să lucreze cu plăcere pentru că, în televiziune, plăcerea se vede şi pe sticlă. Mi-aş dori, de asemenea, să creştem în audienţă. În prezent, suntem a patra televiziune în piaţă, după ce am ocupat locul cinci. Vom investi bani, efort şi timp pentru a ne consolida poziţia. Pentru anul viitor însă, vom face încă un pas.
- Care sunt lucrurile rele la care vă aşteptaţi?
- Bineînţeles, nu suntem naivi. Ştim, de exemplu, care ar fi pericolele din partea competiţiei, pentru că suntem într-o piaţă foarte concurenţială. Ştim ce trebuie să facem şi cum să reacţionăm la mişcările competiţiei.
- Care este strategia investiţiilor?
- Prima TV a adoptat întotdeauna politica paşilor mici. Niciodată nu ne-am propus să facem mişcări revoluţionare, să zicem. Este ca atunci când cons