Marile retele de retail de pe piata romaneasca isi bazeaza vanzarile in principal pe potentialul generatiei de 35-40 de ani, al carei comportament este cel mai influentat de cresterile salariale dar si de amintirile "Epocii de Aur" din comunism, plina de privatiuni, declara, pentru DailyBusiness, specialistii din piata.
Romania ocupa in prezent primul loc in topul cresterii vanzarilor de bunuri de larg consum din Europa, conform unui studiu realizat de Oficiul European de Statistica, Eurostat. In luna martie, piata de retail a crescut cu peste 16%. In acest top, Romania este urmata de Slovacia, Lituania si Bulgaria. Aceasta in conditiile in care, in cele mai multe tari europene, comerciantii merg in pierdere.
Expertii din piata explica acest fenomen in principal prin efectul cresterilor salariale care, desi nu au fost foarte mari, au "lucrat" serios la obiceiurile de consum ale romanilor, influentati insa si de alti factori.
Integral in Daily Business. Marile retele de retail de pe piata romaneasca isi bazeaza vanzarile in principal pe potentialul generatiei de 35-40 de ani, al carei comportament este cel mai influentat de cresterile salariale dar si de amintirile "Epocii de Aur" din comunism, plina de privatiuni, declara, pentru DailyBusiness, specialistii din piata.
Romania ocupa in prezent primul loc in topul cresterii vanzarilor de bunuri de larg consum din Europa, conform unui studiu realizat de Oficiul European de Statistica, Eurostat. In luna martie, piata de retail a crescut cu peste 16%. In acest top, Romania este urmata de Slovacia, Lituania si Bulgaria. Aceasta in conditiile in care, in cele mai multe tari europene, comerciantii merg in pierdere.
Expertii din piata explica acest fenomen in principal prin efectul cresterilor salariale care, desi nu au fost foarte mari, au "lucrat" serios la obiceiurile