Renault a prezentat, in cadrul ultimului weekend de la Festivalul de Film de la Cannes, mult-asteptata versiune coupe a lui Laguna. Desi este bazata pe "clasica" versiunea Laguna berlina, varianta Coupe este complet diferita in ceea ce priveste forma exterioara si detaliile estetice, cu forme "imprumutate" cu succes de la Aston Martin. Practic, principala diferenta fata de Laguna sedan este lipsa perechii posterioare de usi si curba accentuata si eleganta plonjata inspre spate.
Stopurile reprezinta unul dintre elementele de baza ale modelului francez, acestea debordand prin simplitate si dinamism. Foarte interesanta si forma hatch-ului, cu doua nervuri care inainteaza spre centru. Laguna Coupe va dispune de doua motoare V6, unul diesel si unul pe benzina. Motorul pe benzina are o cilindree de 3.5 litri si scoate 240 de cai putere si 330 Nm, in timp ce dieselul V6 de 3. 0 litri - prezentat deja la Frankfurt in 2007 - genereaza 235 de cai putere si 450 Nm.
Pe langa aceste doua motorizari de top, Laguna Coupe va primi si versiuni bazate pe cele mai potente motoare disponibile in acelasi timp pe versiunea berlina a lui Laguna (2.0 litri cu patru cilindri diesel si benzina). Principala inovatie tehnologica care isi face aparitia pe Laguna Coupe este sistemul de directie integrala Active Drive, acesta dubland tractiunea frontala pentru un comportament excelent pe sosea. Isi face aparitia si o cutie de viteze inovativa - AJ0 - care dispune de sase rapoarte.
Automarket.ro Renault a prezentat, in cadrul ultimului weekend de la Festivalul de Film de la Cannes, mult-asteptata versiune coupe a lui Laguna. Desi este bazata pe "clasica" versiunea Laguna berlina, varianta Coupe este complet diferita in ceea ce priveste forma exterioara si detaliile estetice, cu forme "imprumutate" cu succes de la Aston Martin. Practic, principala diferenta fata de