Tinta de vanzari de Seat Ibiza in Romania a fost fixata la 600 de unitati pentru 2008 Lansarea noului Ibiza, cel mai nou model al constructorului auto spaniol Seat, a fost plasata in piata intr-o perioada in care la nivel european numarul inmatricularilor a inregistrat o scadere usoara de 1,7%, iar vanzarile locale de automobile mici au co
Dar pentru ce altceva este folositor un model nou daca nu pentru revitalizarea vanzarilor? Astfel, pentru aprecierea cu 5% a vanzarilor pe plan local Seat se bazeaza inca o data pe imagine, atat prin sloganul
"Auto Emocion", cat si prin introducerea unui nou concept de design. Noua generatie a Seat Ibiza va fi lansata in Romania in a doua jumatate a lunii iunie, tinta de vanzari fiind de 600 de unitati, si urmeaza sa fie comercializata in paralel cu versiunea precedenta, strategie adoptata si in cazul Skoda Octavia.
Seat nu putea sa isi dezminta renumele de constructor al unora dintre cele mai admirate masini de productie in serie, astfel ca noul concept stilistic "Arrow Design" aduce in primul rand o remodelare a partii frontale si un plus la capitolul aparenta dinamica.
Chiar daca proportiile modelului 2008 au crescut usor, cu 10 centimetri in cazul lungimii, la 4,05 metri, aspectul este si mai atragator, cu o imagine fluida subliniata de liniile laterale oblice, ce strabat toate elementele caroseriei, incepand cu farurile si pana la capacul rezervorului de combustibil.
Cum la exterior Seat nu avea cum sa greseasca, avand in echipa de design un director care a avut in subordine echipa ce a creat Lamborghini Murcielago si Gallardo, am trecut la ergonomia habitaclului. In primul rand, pozitia soferului este mai joasa cu aproximativ 2 centimetri comparativ cu modelul precedent, iar consola centrala si instrumentele inserate sunt orientate catre postul pilotului, creand o senzatie d