Firma InterCargo a fost înfiinţată în 2005, evidenţiindu-se pe piaţă ca unic importator al firmei poloneze Wielton. “Am vândut aproximativ 100 de unităţi” Wielton în 2006, în primul an de prezenţă a acestui producător pe piaţa românească”, ne-a declarat directorul general al InterCargo, Alex Păunescu. Din martie 2007, firma a devenit unic importator ZVVZ.
Compania importă remorcile ZVVZ şi Stokota, din aproape toate gamele de 32, 36, 40, 46 şi 54 m3. Piaţa din România este calibrată la 150 de unităţi pe an, iar managerul acestei firme, Alex Păunescu, speră să vândă 25 în 2007, reeditând succesul repurtat cu produsele Wielton. Termenul de livrare pentru cement-truck-uri este de trei luni, dar există şi posibilitatea livrărilor din stoc. Service autorizat şi partener este Interactiv Service, Bragadiru. NCEA 36 şi NCG 40 sunt semiremorci siloz destinate transportului produselor de tip pulberi, precum cimenturi, mixturi de mortar, nisip fin şi materiale granulate.NCEA 36Corpul cisternei autoportante NCEA 36 este construit dintr-un aliaj de aluminiu extrem de potrivit pentru operaţiuni la temperaturi joase şi conform cu reglementările Normei europene 97/23 EC. Compartimentul poate fi încărcat prin turnare (prin gurile de vizitare situate sus) sau sub presiune şi poate fi descărcat doar sub presiune, filtrele fiind de mare eficienţă. Gurile de vizitare sunt uşor accesibile prin intermediul unei platforme. Semitrailerul este dotat cu trei axe Meritor, dar standard pot fi montate şi axe SAF sau BPW şi o primă axă liftantă. Suspensiile sunt pe aer comprimat, iar semiremorca este dotată cu manometru pentru a se determina valoarea de încărcare. Cisterna are o capacitate de 36 mc, sarcina utilă este de 36.000 kg, partea care se sprijină pe şaua de tractare are o greutate maximă admisă de 12.000 kg, iar punţile de 8.000 kg. Presiunea de lucru este de 2 bari. Pentru imobiliz