Construirea liniei feroviare Bucuresti Nord- Aeroportul Otopeni (AIHC) costa peste 250 milioane de euro, lucrarea urmand sa fie finalizata in doi ani si jumatate dupa semnarea contractului de executie, au declarat pentru NewsIn surse din cadrul CFR.
Inelul feroviar Bucuresti Nord-Pajura-Mogosoaia exista si pe aceasta portiune urmeaza sa fie executate doar lucrari de modernizare. Linia noua va fi realizata de la iesirea din Mogosoaia pana la Aeroportul Henri Coanda si va fi paralela cu actuala linie Mogosoaia-Balotesti pana in dreptul kilometrului 16+500. Printr-o curba la dreapta, aceasta se inscrie pe directia aeroportului, traversand subteran atat zona construita de langa DN1, cat si DN1. Pe traseul noii linii va exista un tunel care va avea lungimea de 1,12 kilometri.
Lungimea totala a liniei feroviare Bucuresti Nord-Aeroportul International Henri Coanda este de 18.925 kilometri, din care 13.865 kilometri pe linii de cale ferata deja existente si 5.06 kilometri linia noua. Valoarea estimata pentru realizarea proiectului este de peste 250 milioane de euro, ceea ce inseamna modernizari si imbunatatiri electrice, tehnice la linia veche cat si construirea noii linii.
Business Standard Construirea liniei feroviare Bucuresti Nord- Aeroportul Otopeni (AIHC) costa peste 250 milioane de euro, lucrarea urmand sa fie finalizata in doi ani si jumatate dupa semnarea contractului de executie, au declarat pentru NewsIn surse din cadrul CFR.
Inelul feroviar Bucuresti Nord-Pajura-Mogosoaia exista si pe aceasta portiune urmeaza sa fie executate doar lucrari de modernizare. Linia noua va fi realizata de la iesirea din Mogosoaia pana la Aeroportul Henri Coanda si va fi paralela cu actuala linie Mogosoaia-Balotesti pana in dreptul kilometrului 16+500. Printr-o curba la dreapta, aceasta se inscrie pe directia aeroportului, traversand subter