Magazinul La Pink se extinde în marile oraşe din România în sistem de franciză. Investiţia iniţială poate fi recuperată în trei-cinci ani.
Într-un magazin de bijuterii şi accesorii poţi găsi întotdeauna un cadou potrivit pentru o femeie. Dintr-o gamă largă de poşete, coliere, cercei şi eşarfe, cu siguranţă se va găsi ceva pe gustul mamelor, surorilor şi iubitelor. Din acest motiv, magazinele care vând accesorii au mereu cumpă rători: fie bărbaţi în căutarea unui cadou drăguţ, fie femei care vor să-şi completeze garderoba sau caseta cu bijuterii.
În luna martie a anului trecut, a fost deschis, în apropiere de Piaţa Romană din Bucureşti, pe bulevardul Magheru, primul magazin de accesorii moderne pentru femei al companiei La Pink. Cu o lună înainte de sfârşitul anului 2007, firma poloneză a inaugurat încă un magazin propriu localizat în Băneasa Shopping City, din Capitală, şi intenţionează să se extindă în perioada următoare în alte oraşe din România, în sistem de franciză. Conceptul La Pink, apărut în 2003 în Polonia, are astăzi în total 14 magazine în România şi în ţara de origine. Jumătate dintre ele sunt operate în sistem de franciză, potrivit lui Kostas Koulis, responsabilul cu extinderea francizei în ţara noastră.
Pachete pentru picnic
Magazinele La Pink oferă clienţ ilor diferite accesorii şi bijuterii de sezon precum genţi, eşarfe, cercei, inele, coliere, lanţuri, brăţări, mănuşi şi pălării sau chiar pachete asortate de sezon: pentru un picnic sau pentru un weekend la mare.
Reprezentanţii companiei sunt în discuţii cu oameni de afaceri din două oraşe mari din România, interesaţi să cumpere franciza La Pink. Pentru următorii trei ani, firma intenţionează să deschidă 20 de magazine, din care cinci vor fi magazine proprii, iar restul în franciză.
„Taxa de franciză este de 5.000 de lei. F