În data de 17 iunie, Administraţia Pieţelor Târgu-Mureş va organiza o licitaţie pentru închirierea a mai multe spaţii comerciale pe care le deţine în proprietate. Până în prezent, spaţiile respective erau închiriate altor societăţi. Între 10 şi 60 mp, obiectivele care urmează a fi închiriate sunt 3 suprafeţe situate în hala comercială din Piaţa „Cuza Vodă”, precum şi un spaţiu din clădirea administrativă. În Piaţa „1848”, se vor închiria şase chioşcuri modernizate şi un spaţiu situat în clădirea administrativă, cu destinaţia „alimentaţie publică”. La „Dacia”, se pune la bătaie o suprafaţă din clădirea administrativă, care, în prezent, are destinaţia „comerţ – flori”. În ceea ce priveşte pieţele „Diamant” şi „Unirii”, în ambele vor fi scoase la licitaţie spaţii comerciale cu destinaţia „comerţ – desfacere şi comercializare produse şi preparate din carne”.
Vasile Filimon, inspector-şef la Administraţia Pieţelor Târgu-Mureş, a declarat că procedura se înscrie în planul pentru 2008, urmând ca sumele încasate să intre în bugetul Administraţiei. Printre investiţiile de viitor apropiat pe care le va face instituţia se numără continuarea procesului de implementare a sistemului de management conform standardului internaţional ISO 9001:2000, început în anul 2007. În acest scop se vor aloca circa 20.000 de lei. Mai mult, vor fi angajate noi lucrări, care să permită modificarea în continuare a aspectului edilitar, funcţional şi urbanistic al pieţelor. Pentru 2008, s-au prevăzut sume pentru investiţii în valoare totală de 310 mii lei, care mai includ realizarea proiectului şi execuţia branşamentului de gaz, instalarea sistemului de supraveghere cu camere video şi modernizarea portalului intrare principală în Piaţa 22 Decembrie 1989, precum şi amenjarea sediului în Piaţa Mureşeni (utilităţi, birou administrativ, acoperiş).
Rămâne de văzut care va fi durata acestor