Faţada magazinului Cocor din Capitală va fi îmbrăcată din această toamnă cu 13 ecrane ce vor permite rularea de imagini video. Investiţia se ridică la şase milioane de euro şi este o etapă din cadrul unui amplu proiect de repoziţionare a centrului comercial pe segmentul brandurilor de lux. Cocor Channel, noua faţadă a centrului comercial, va fi cea mai mare instalaţie de ecrane de tip led din Europa continentală, rivalizând cu cea amplasată în Picadilly Circus din Lon
Faţada magazinului Cocor din Capitală va fi îmbrăcată din această toamnă cu 13 ecrane ce vor permite rularea de imagini video. Investiţia se ridică la şase milioane de euro şi este o etapă din cadrul unui amplu proiect de repoziţionare a centrului comercial pe segmentul brandurilor de lux.
Cocor Channel, noua faţadă a centrului comercial, va fi cea mai mare instalaţie de ecrane de tip led din Europa continentală, rivalizând cu cea amplasată în Picadilly Circus din Londra. Cele 13 instalaţii de tip led vor însuma 565 de metri pătraţi. Echiparea şi service-ul Cocor Channel sunt asigurate de către Daktronics, firma care gestionează celebra faţadă Nasdaq, amplasată în Times Square, New York. Ecranele vor rula, în principal, campanii promoţionale, dar şi informaţii din trafic, piaţa financiară, evenimente culturale, transmisiuni TV în direct şi campanii interactive utilizând accesul pe telefonul mobil (Wi Fi, bluetooth sau SMS). Media faţada Cocor face parte dintr-un amplu proiect de transformare a magazinului, prin care se urmăreşte repoziţionarea sa pe segmentul brandurilor de lux. Lucrările de modernizare au fost evaluate la 18 milioane de euro, iar finalizarea lor este planificată pentru septembrie 2009.
Cocor Channel, venituri de 400.000 de euro trimestrial
Ca urmare a acestor investiţii, adunarea gen