Diferenţele dintre SUV-urile Outlander, 4007 şi C-Crosser se rezumă la artificii de design şi preţ, iar alegerea unuia în detrimentul celorlalte două este foarte dificilă. Achiziţionarea unei maşini este întotdeauna o sarcină complicată, însă japonezii de la Mitsubishi, împreună cu francezii de la PSA Peugeot - Citroën, par să fi decis să îşi supună clienţii unui adevărat test de perspicacitate. Apărut în România în luna martie a anului trecut, modelul Mi
Diferenţele dintre SUV-urile Outlander, 4007 şi C-Crosser se rezumă la artificii de design şi preţ, iar alegerea unuia în detrimentul celorlalte două este foarte dificilă.
Achiziţionarea unei maşini este întotdeauna o sarcină complicată, însă japonezii de la Mitsubishi, împreună cu francezii de la PSA Peugeot - Citroën, par să fi decis să îşi supună clienţii unui adevărat test de perspicacitate. Apărut în România în luna martie a anului trecut, modelul Mitsubishi Outlander a fost o surpriză plăcută pentru cumpărători. Dovada stă în cele 1.030 de unităţi cumpărate până la sfârşitul lui 2007 şi în atingerea poziţiei a cincea în topul clasei Sport Utility Vehicle (SUV).
După un an de comercializare, acestuia i s-au adăugat pe piaţa noastră şi fraţii săi „francezi“, Peugeot 4007 şi Citroën C-Crosser. Francezi este numai un fel de a spune, pentru că, în acest moment, toate cele trei vehicule sunt produse în uzinele Mitsubishi unde se modifică doar câteva detalii estetice ale caroseriei, vizibile mai ales la partea frontală, astfel încât fiecare model să poată fi asociat mărcii sub care este comercializat. În privinţa exteriorului, nu mai putem adăuga decât că, dintre cele trei modele, doar Outlander pare a avea vreo legătură cu segmentul de piaţă în care este poziţionat, în timp ce, în încercarea de a desena un adevărat SUV, francezii de la P