Gabriela Lungu, managing partner The Practice, traieste acum cel mai fericit moment al carierei sale. Agentia pe care a infiintat-o in urma cu un an si jumatate a castigat Platina la European SABRE Awards – un fel de Palme d’Or al PR-ului – pentru campania Ziua Barbatului. Premiata spune ca distinctia a incarcat-o cu energie pozitiva pentru cel putin un deceniu.
Wall-Street: Intrebam ca sa fim siguri: Platina castigata la SABRE inseamna ca Ziua Barbatului este cea mai buna campanie de PR din Europa, la ora actuala?
Gabriela Lungu : Da. Prestigiosul juriu al European SABRE Awards asa a apreciat ! Si a ales aceasta campanie dintre cele peste 50 de campanii premiate cu GOLD in cadrul competitiei din acest an.
Wall-Street: Ce element al campaniei de PR Ziua Barbatului v-a adus premiul cel mare? Ce credeti ca a cantarit cel mai mult la jurizare?
Gabriela Lungu: Stim ca am realizat o campanie frumoasa: am avut o abordare creativa – atat la nivelul strategiei de PR, cat si la nivelul fiecarui element din implementare, am avut rezultate notabile, fiecare particica din componenta de PR s-a potrivit perfect in marele intreg al campaniei de comunicare, dovedind ca am inteles si respectat personalitatea brand-ului Bergenbier.
Greu de spus ce a cantarit cel mai mult – la acest nivel toate campaniile sunt extraordinare si deci orice element conteaza.
Wall-Street: Ati concurat cu mari agentii internationale, cum ar fi Edelman. Putem spune ca premiul a propulsat The Practice pe prima linie a agentiilor de PR de top din Europa?
Gabriela Lungu: Da, putem. Si n-o spun eu - Paul Holmes, organizatorul competitiei si una dintre cele mai importante personalitati din PR-ul mondial, a spus-o. Pe scena, adresandu-se tuturor celor prezenti. Si nu doar despre noi, The Practice, ci despre toate agentiile romanesti din concurs.
Wall