Dacă sunteţi de părere că grădiniţa, şcoala sau meditaţiile nu scot ce e mai bun din copilul dvs., puteţi apela la programe de training, care promit să îl înveţe cum să se poarte în societate şi să îi dezvolte aptitudinile de lider. Ideea de a concepe programe de instruire pentru un public-ţintă de maximum 13 ani îi aparţine companiei Clever BS. „Programele pentru copii funcţionează după aceleaşi metode de instruire ca pentru adulţi, însă adaptate şi p
Dacă sunteţi de părere că grădiniţa, şcoala sau meditaţiile nu scot ce e mai bun din copilul dvs., puteţi apela la programe de training, care promit să îl înveţe cum să se poarte în societate şi să îi dezvolte aptitudinile de lider.
Ideea de a concepe programe de instruire pentru un public-ţintă de maximum 13 ani îi aparţine companiei Clever BS. „Programele pentru copii funcţionează după aceleaşi metode de instruire ca pentru adulţi, însă adaptate şi prezentate într-o manieră potrivită vârstei lor“, spune Violeta Lupu, training manager al firmei. Metodele nu diferă mult de cele folosite în grădiniţele cu ştaif. Exerciţiile, filmele, jocurile, piesele de teatru sau exemplele din viaţa reală sunt câteva dintre metodele prin care pedagogii încearcă să se facă înţeleşi de către micii cursanţi. Primul curs din portofoliul companiei este Codul bunelor maniere, adresat copiilor cu vârste cuprinse între şase şi 13 ani. Programul constă în şase şedinţe săptămânale, de câte o oră şi 50 de minute.
În câteva luni, compania va demara un nou proiect, MBA-ul copiilor. Dincolo de titulatura preţioasă, cursul va aborda „teme de interes, precum dezvoltare personală, leadership pentru copii, marketing şi management personal, comunicare şi integrare în societate, creativitate, încrederea în forţele proprii, etică şi comportament“, după cum spune Violeta Lupu.