Piata de publicitatate video online va creste sustinut in aceest an, mai ales in Statele Unite, unde standardele din domeniu au fost deja stabilite.
Videoclipurile online se vor bucura de o audienta in crestere, ca urmare a faptului ca advertiserii incearca metode de captare a atentiei consumatorilor de Internet.
Acestia vor cauta noi metode de atragere a unei audiente sporite, in contextul in care cele mai importante piete mondiale au inregistrat anul trecut mii de vizitatori unici pentru reclamele video de pe Internet.
Pentru perioada 2007 – 2008 s-a inregistrat o crestere puternica in sectorul digital, pe segmentul reclamelor video. Marketerii au introdus continut publicitar si comercial in toate mediile specifice reclamelor de pe Internet, lucru care s-a reflectat si in procentul crescut al utilizatorilor care au vizualizat reclame video pe Internet.
Astfel, 124.362 de americani au urmarit 77 de videoclipuri de persoana in ultima luna din 2007, cu 78% mai mult decat in mod obisnuit.
De asemenea, piata publicitatii din spatiul digital american va creste, in urmatorii cinci ani, cu 9,7%, pana la 32,7 miliarde euro, iar cele mai profitabile segmente din acest domeniu vor fi motoarele de cautare si reclamele video, au aratat analistii eMarketer intr-un studiu publicat la inceputul acestei luni.
Spre deosebire de SUA, in Canada s-au vazut aproximativ 2.137.802 de filmulete in mediul online, ceea ce inseamna 112 videoclipuri/vizitator si o crestere de 89% in audienta, chiar daca cifra utilizatorilor unici a fost de doar 19.047 de vizitatori.
Pe continentul european, Marea Britanie primeaza, ca trafic, avand 28.686 de vizite unice si 3.092.867 de videoclipuri urmarite, echivalentul a 108 video-uri vizionate pe consumator, procent in crestere cu 87%.
In plus, in Germania au fost urmarite 2.514.039 de videoclipuri intr-o sin