Furnizorul român de software şi servicii anunţă semnarea unui contract cu Toyota România pentru implementarea sistemului informatic de management al relaţiei cu clienţii, Microsoft Dynamics CRM 4.0. Decizia de achiziţie a versiunii 4.0 a Microsoft Dynamics CRM s-a bazat atât pe superioritate tehnică a soluţiei cât şi pe experienţa TotalSoft în furnizarea de servicii de customizare şi implementare a acestui sistem, experienţă dobândită în o serie de contracte anter
Furnizorul român de software şi servicii anunţă semnarea unui contract cu Toyota România pentru implementarea sistemului informatic de management al relaţiei cu clienţii, Microsoft Dynamics CRM 4.0.
Decizia de achiziţie a versiunii 4.0 a Microsoft Dynamics CRM s-a bazat atât pe superioritate tehnică a soluţiei cât şi pe experienţa TotalSoft în furnizarea de servicii de customizare şi implementare a acestui sistem, experienţă dobândită în o serie de contracte anterioare, în companii cu cele mai diverse nevoi de comunicare cu clienţii.
Soluţia vine în întâmpinarea politicii Toyota – liderul auto mondial – de a avea o relaţie cu clienţii bazată pe o comunicare permanentă, în scopul menţinerii unei satisfacţii ridicate a acestora prin anticiparea şi propunerea unor soluţii care să raspundă nevoilor lor.
Astfel, utilizând soluţia CRM de la Microsoft, customizată de TotalSoft, Toyota România va putea să-şi realizeze strategiile de afaceri conform unor informaţii reale referitoare la portofoliul de clienţi, la problemele şi aşteptările acestora.
„Pentru Toyota, satisfacţia deplină a clienţilor săi reprezintă un obiectiv primordial, către care se îndreaptă toate eforturile noastre. Am dorit implementarea Microsoft CRM la Toyota România tocmai pentru a putea gestiona mai bine relaţia cu c