Eu - dacă aş candida la primărie sau la prefectură sau la şcoala de fete sau la primărie - aş pune un accent hotărât pe problema transportului din oraş.
Că ăsta e un subiect sensibil, care chiar doare tare. Şi fiindcă locuiesc în Bucureşti şi mai cunosc câte ceva despre mersul pe patru roţi în Capitală, aş promite chestii multe. De toate pentru toţi. Să zicem că am pornit în cursa electorală.
Oameni buni, dacă mă alegeţi pe mine vă promit că, în primul rând, voi fluidiza transportul în comun! Cum? Am solutii. Pe prima bandă vor circula doar autobuze, troleibuze, maxi-taxi, tot ce ţine de transportul la grămadă! Evident, mijloacele respective ar fi modernizate, cu tot ce trebuie la bord, cu ce n-aţi visat vreodată, CD-player cu sistem de alegere a muzicii direct de pe scaune - în felul acesta s-ar crea un fel de competiţie spontană nu doar pentru a prinde locuri pe scaune, oamenii să poată să intervină în playlistul autobuzului! Pentru variaţie am adapta şi sisteme karaoke.
Apoi aş aduce şi aparate de măsurat tensiunea, să ştie fiecare om interesat cum stă cu sănătatea. Aerul condiţionat mi se pare obligatoriu - nu mai trebuie să insist asupra lui. Autobuzele ar fi după modelul londonez, de altfel de-acolo am de gând să le şi import, sunt foarte ingenioase - uşa din faţă nu se închide şi poţi urca şi coborî lejer atunci când se încetineşte. Nu e pericol, staţi liniştiţi, iar capacitatea e dublă, ştiţi că există şi etaj. Aşadar, un număr dublu de oameni fericiţi. Sunt hotărâtă să îmbogăţesc reţeaua metroului cu încă patru-cinci staţii strategic amplasate, care vor acoperi zonele care au atâta nevoie: Drumul Taberei, Colentina, Bucureş tii Noi.
Deocamdată: voi urmări îndeaproape lucră- rile de asfaltare, cu lărgire pentru fiecare arteră principală - am de gând să adaug câte o bandă pe sens, asta e damblaua mea, şi n-am