Ca ultim episod al serialului „cost-control” pe care toate companiile aeriene trebuie sa il vizioneze pentru a putea face fata scumpirii barilului de petrol, grupul US Airways a decis sa nu mai ofere niciun fel de mancare gratuita pentru zborurile interne, pe teritoriul SUA. Deci...adio sandwich, covrigei, alune, orice! Oricum, in acest context, US Airways tocmai a scumpit biletele de avion, pentru a le alinia ca pret de cele ale concurentilor United Airlines, American Airlin
Ca ultim episod al serialului „cost-control” pe care toate companiile aeriene trebuie sa il vizioneze pentru a putea face fata scumpirii barilului de petrol, grupul US Airways a decis sa nu mai ofere niciun fel de mancare gratuita pentru zborurile interne, pe teritoriul SUA. Deci...adio sandwich, covrigei, alune, orice!
Oricum, in acest context, US Airways tocmai a scumpit biletele de avion, pentru a le alinia ca pret de cele ale concurentilor United Airlines, American Airlines si Delta Air Lines. Scumpirile sunt cuprinse intre 10 si 60 de dolari pentru un tichet dus-intors si variaza in functie de distanta parcursa.
Compania US Airways a declarat, prin purtatorul sau de cuvant, ca este nevoita sa recurga la aceasta masura, pentru a nu pune presiuni si mai mari asupra pretului biletelor, presiuni ce s-ar rasfrange in mod direct asupra calatorilor. De asemenea, compania va continua sa ofere bauturi ne-alcoolice gratuite pe durata zborului.
Data: 29 mai 2008
Sursa: msnbc