Dupa ce au construit cel mai mare hotel din Europa, parte a unui imperiu imobiliar in valoare de 350 de milioane de dolari, Robert si Ionut Negoita si-au facut intrarea si pe piata de media, prin lansarea tabloidului gratuit Ring. Ambitiile fratilor Negoita pe zona de media rivalizeaza cu cele din imobiliare: vor mult si cel mai bun.
La mai putin de o luna de la lansare, ziarul Ring are succes. Lumea il citeste si asta se vede cand cobori la metrou, spune Ionut Negoita, care a facut mai multe drumuri in subteran pentru a vedea pe viu cum ii e consumat produsul mediatic. Concluzia: bucurestenii stiu deja unde sunt amplasate standurile de ziare si le golesc rapid.
Daca primele evaluari pentru noul produs par destul de empirice, nici lansarea ziarului nu a fost precedata de o cercetare profesionista a pietei. “Studii ca la carte nu am facut. Sa apelam la o firma specializata, nu. Suntem pe o piata in crestere, o piata in tranzitie, unde totul se misca, totul e in formare. Dar am cules anumite informatii, le-am pus cap la cap si dupa «feeling» si am ajuns la concluzia ca un ziar tabloid, dar ceva mai serios si gratuit ar prinde foarte bine in perioada asta. Ploioasa si ajuta, prinde repede radacini”, spune Ionut Negoita (foto), fratele care se ocupa afacerile din media.
“Feeling”-ul in afaceri al fratilor Negoita i-a adus, in zece ani, de la un depozit si doua camioane la un imperiu imobiliar care include hoteluri, proiecte rezidentiale, cladiri de birouri, un viitor mall, dar si un proiect ce se vrea cel mai modern campus universitar din tara. Daca investitiile in imobiliare vor mai aduna aproximativ 700 de milioane de euro in urmatorii doi-trei ani, noul trust media, care se va numi Ring, va inghiti si el pana la 50 de milioane de euro.
“Mi se par trei lucruri foarte importante: banii, politica si informatiile – imaginea si tot ce se formeaza pr