Hainele de zeci de mii de dolari pierd teren in fata noului trend lansat in Statele Unite. Lanturile noi multibrand se zbat sa aiba preturi mai mici decat la supermarket. O rochie semnata Sarah Jessica Parker costa numai 8,9 dolari. La noi, Otto Herman su
H & M, Old Navy, Forever 21, toate sunt branduri care isi vand piesele la preturi extrem de mici. Sunt recunoscute in lume si cautate nu atat de cei care nu isi permit haine din categoria luxury, cat de cei care sunt "fashion addicts" declarati.
De curand a aparut un nou brand care se lauda cu preturi absurd de mici - Steve & Barry's vinde orice piesa de vestimentatie la mai putin de 10 dolari.
Si, pentru ca in magazin se gasesc haine cu semnaturi celebre (Sarah Jessica Parker, Amanda Bynes, Stephon Marbury de la echipa New York Knicks si altii), se poate vorbi deja de un trend. Acela al modei care nu se mai vrea un lux.
Cea mai mare surpriza a noului magazin o reprezinta creatiile semnate Sarah Jessica Parker despre care se stie ca a contribuit foarte mult la promovarea modei exclusiviste - vezi incaltarile Manolo Blahnik pe care personajul din Sex and the City, Carrie Bradshaw, le purta ori de cate ori avea ocazia.
Iar Manolo Blahnik este de departe una dintre cele mai scumpe marci de incaltaminte.
O pereche de pantofi cu aceasta semnatura poate ajunge la cateva mii de dolari. Si totusi, actrita/designer a ales sa treaca in cealalta extrema. "Nu auzisem de Steve & Barry. Dar mi-a placut manifestul lor si ideea de accesibilitate a modei", spune aceasta. Iar clientii lor sunt incantati si au ajuns sa intre in magazin mai mult pentru produse decat pentru preturile scazute.
In Romania acest trend se dezvolta mai greu - hainele ieftine si de calitate sunt greu de gasit.
Daca mai au si un nume celebru pe eticheta si fac parte din cea mai recenta colectie, pretu