Audienta doreste o poveste care este spusa prin diferite canale si fiecare canal sa spuna o parte din aceasta poveste intr-un mod complementar, o poveste multimedia integrata, a declarat pentru The Money Channel Melanie Shah, business development manager Newsplex.
Astfel, Melanie spune ca online-ul este cel mai potrivit pentru stiri deoarece oamenii vor sa afle totul foarte repede. Informatia trebuie sa fie scurta si la obiect. Totusi, spune ea, printul nu trebuie neglijat deoarece este cel mai potrivit pentru analize profunde, pentru imagini puternice, care au un impact mare.
Partea de video este minunata pentru ca transmite culoare, miscare si consolideaza mesajul stirii. La fel si cu audio, radioul putand sa transmita emotiile foarte bine, spune Melanie care sustine ca pentru fiecare poveste trebuie gasita modalitatea media potrivita de a o transmite si recomanda organizatiilor media de a evita cea mai des intalnita greseala, aceea de a avea o poveste pe print si apoi sa o duplice pe online, iar apoi pe audio si video.
Danny Dagan, specialist in Comunitati Online, a completat spunand ca aceeasi poveste trebuie adaptata in mod diferit pentru fiecare platforma media, deoarece publicul se asteapta ca ea sa fie diferita si vrea sa interactioneze cu ea.
Danny spune ca vom avea in viitor un jurnalism multifunctional, dar ca importanta va ramane totusi povestea pe care o spui, iar aceasta trebuie sa fie bine studiata, bine editata, restul fiind vorba de talent. Audienta doreste o poveste care este spusa prin diferite canale si fiecare canal sa spuna o parte din aceasta poveste intr-un mod complementar, o poveste multimedia integrata, a declarat pentru The Money Channel Melanie Shah, business development manager Newsplex.
Astfel, Melanie spune ca online-ul este cel mai potrivit pentru stiri deoarece oamenii vor sa a