Business Magazin demonstrează în ediţia de duminică, 1 iunie, de la ora 12.15, că şi din artă se poate obţine profit, chiar şi în România. În ultimul timp, arta se înscrie printre hobby-urile la modă ale oamenilor de afaceri, iar comercializarea de obiecte de artă şi antichităţi s-a transformat într-un business profitabil. Mecanismele acestei afaceri sunt descifrate de inginerul Emanoil Medea, unul dintre primii proprietari ai unui magazin de antichităţi din Bucureşti. La începutul lui 2008 i s-au alăturat alţi doi ingineri - Mircea Lunguţescu şi Constantin-Ştefan Marinescu, alături de care a reinventat numele Amadeus Art. În momentul de faţă trio-ul are un loc aparte în piaţa specializată şi este nelipsit de la licitaţiile din ţara şi din afara graniţelor.
În aceeaşi ediţie Business Magazin, Dan Hornoiu, proprietarul Teatrului Arca şi al clubului La Scena, vorbeşte despre „aventura” sa: a ales să experimenteze şi să investească într-un domeniu riscant: teatrul privat românesc. Pentru ca riscurile să fie minime, a adaugat în oferta sa, pe lângă spectacole zilnice, un restaurant cu preţuri rezonabile, menit să-i atragă pe tinerii din target.
Destinaţiile exotice sunt nelipsite din sprogramul de vacanţă al oamenilor de afaceri. Cum Thailanda este unul dintre cele mai apreciate locuri pentru relaxare, saloanele de masaj thailandez şi-au schimbat statutul de locuri rău famate în ce de spaţii onorabile. Business Magazin dezvăluie pe 1 iunie cât îi costă pe oamenii de afaceri aceste plăceri cu parfum asiatic. (D.P.)
Business Magazin demonstrează în ediţia de duminică, 1 iunie, de la ora 12.15, că şi din artă se poate obţine profit, chiar şi în România. În ultimul timp, arta se înscrie printre hobby-urile la modă ale oamenilor de afaceri, iar comercializarea de obiecte de artă şi antichităţi s-a transformat într-un business profitabil. Mecanismele aceste