Campanie. În acest weekend vom trăi împreună marea silă. Nu e deloc un imbold civic, recunosc, dar asta-i situaţia. Despre alegerile locale e vorba şi despre dezinteresul extrem de motivat.
Campanie. În acest weekend vom trăi împreună marea silă. Nu e deloc un imbold civic, recunosc, dar asta-i situaţia. Despre alegerile locale e vorba şi despre dezinteresul extrem de motivat. Cred că vom bate recordul naţional la absenteism. Sondajele se bat cap în cap (cine le mai crede?), competiţia e leşinată.
Nici măcar show-urile cu candidaţi faţă în faţă nu mai interesează pe nimeni. Blatul electoral pluteşte în aer. Până şi popii au luat-o razna. Nu toţi, unii doar.
La Sibiu, doi "îngeraşi" în sutană care candidează cu voie de la Patriarhie s-au gândit ei că, dacă tot se simt mai aproape de Dumnezeu, să scoată oarece profit din chestia asta. Şi cum Doamne-Doamne nu putea fi contactat, atunci au ales o cale lumească de a-şi face campanie: au scos icoanele electorale.
S-au gândit ei că un mesaj bine plasat lângă imaginea Mântuitorului o să aducă ceva voturi. Dacă e adevărat că sughiţi atunci când te pomeneşte cineva, atunci cu siguranţă cei doi o ţin tot într-un hâc!
Imagine. Cunoaşteţi un loc în care se fură puternic din buzunare, în care taximetriştii nu folosesc aparatul de taxat, un loc unde câini vagabonzi fac victime cu sutele, iar surprizele la primirea notei de plată la restaurant sunt în general neplăcute?
Un loc în care stilul imprudent în care şoferii conduc prin oraşe a devenit renumit şi peste hotare. Cam seamănă cu România, nu? Aşa ne prezintă ghidul Lonely Planet 2008.
Planuri. Directorul Companiei Naţionale Administraţia Canalelor Navigabile, Ovidiu Cupşa, s-a entuziasmat, probabil, zilele trecute, după ce o fi trecut pe la expoziţia de iahturi din Capitală.
El a repus pe tapet frenezia cu Bucureştiul post l