Creatia si strategia reprezinta circa 20%-30% din bugetul alocat unei campanii online autohtone, cele mai mari cheltuieli orientandu-se catre achizitionarea spatiului publicitar, sunt de parere mai multi specialisti ai industriei.
Prezent la evenimentul RoNewMedia, organizat saptamana trecuta de revista Money Express, Mugur Patrascu, managing partner al agentiei de marketing digital iLeo, a declarat ca internetul va atrage in acest an circa 15 milioane de euro pentru media si alte 15 milioane pentru strategie si creatie, potrivit estimarilor personale. Procentajul de 50% alocat pentru strategia si creatia online a fost considerat de mai multi specialisti din industrie usor exagerat.
“Mi-as dori ca aceasta sa fie realitatea, dar o estimare optimista arata ca doar circa 20% din bugetul unei campanii online se duc catre strategie si creatie”, sustine Doru Panaitescu, consultant independent pe new media. Panaitescu a explicat ca pe piata romaneasca exista o discrepanta destul de mare intre bugetele alocate creatiei in fiecare campanie, existand situatii de bugete de 20.000-30.000 de euro, din care doar 100 se duc pe creatie.
Integral in Business Standard Creatia si strategia reprezinta circa 20%-30% din bugetul alocat unei campanii online autohtone, cele mai mari cheltuieli orientandu-se catre achizitionarea spatiului publicitar, sunt de parere mai multi specialisti ai industriei.
Prezent la evenimentul RoNewMedia, organizat saptamana trecuta de revista Money Express, Mugur Patrascu, managing partner al agentiei de marketing digital iLeo, a declarat ca internetul va atrage in acest an circa 15 milioane de euro pentru media si alte 15 milioane pentru strategie si creatie, potrivit estimarilor personale. Procentajul de 50% alocat pentru strategia si creatia online a fost considerat de mai multi specialisti din industrie usor e