In Romania, programele de training sunt atat o necesitate, cat si o afacere profitabila, realizata cu investitii materiale minime si multa pasiune.
“In ultimii ani, pe piata de training din Romania, s-au dezvoltat rapid o serie de programe de instruire adresate tinerilor din licee si universitati, insa lipseau cu desavarsire, pana de curand, trainingurile profesioniste adresate copiilor cu varste sub 14 ani”, ne-a declarat Violeta Lupu (foto), Senior Partner in cadrul companiei de training si consultanta CleverBS.
Desi activeaza pe piata de mai putin de un an, compania de consultanta isi inoveaza permanent serviciile de training, cautand noi provocari. La inceputul lunii martie, Clever BS a lansat un nou concept de training, adresat copiilor cu varste intre 6 si 13 ani.
“Interesul din partea parintilor si corporatiilor deopotriva a fost deosebit si totodata deloc surprinzator. Dupa ce i-au inscris pe copii la cursuri de balet, teatru sau dans, a venit vremea unui training profesionist de bune maniere”, a precizat Lupu, adugand ca parintii “au apreciat trainingul profesionist pe care l-am organizat si ne solicita sa pregatim si alte programe pentru copii, indicandu-ne domeniile de interes pe care le au in vedere pentru dezvoltarea copiilor lor”.
Programul “Codul bunelor maniere pentru copiii Clever” a fost lansat in Bucuresti si a fost organizat sub forma unui “curs deschis” pentru primele doua serii de copii care s-au familiarizat cu notiuni despre “eticheta” si reguli de bune maniere, fie pentru acasa, la scoala sau la joaca.
“Taxa de participare este de 90 de euro, inclusiv TVA/ copil, iar fratii si prietenii care vin impreuna la acest curs beneficiaza de 15% discount”, a adaugat Lupu, precizand ca urmatoarea serie de de 10, maxim 12 copii, incepand cu 7 iunie, va beneficia de aceleasi tarife.
Tariful include patru sedinte de