Unul dintre cele mai mari portcontainere construite la Marea Neagra a fost lansat la apa, la santierul naval Daewoo Mangalia Heavy Industries. Vasul, denumit "MSC Carmen", a fost comandat de Mediterranean Shipping Company. Contractul de constructie a fost semnat in data de 22 februarie 2005. Aceasta este cea de-a saptea nava dintr-o serie de douasprezece construite la Mangalia. Navele din clasa de care apartine "MSC Carmen" reprezinta cel mai mare tip de portcontainere construite vreodata in Romania, dar si in zona Marii Negre. La fel ca precedentele sase nave, proiectul 4064 este tot un portcontainer de tip Panamax, care va fi capabil sa transporte 4.860 de containere de 20 TEU-uri (picioare unitati echivalente). Livrarea "MSC Carmen" catre Mediterranean Shipping Company va avea loc la inceputul lunii iunie.
In acest an, DMHI si-a programat sa livreze inca sapte nave, din care patru portcontainere de 6.000 TEU-uri. Potrivit conducerii companiei, santierul are comenzi ferme pana la sfarsitul anului 2011. La DMHI se vor mai construi opt nave de tip bulk-carrier, de 180.000 tdw, toate pentru beneficiari din Germania. santierul se ocupa in prezent numai de constructia de nave, renuntand la activitatea de reparatii. Pentru a realiza comenzile pe care le are, santierul din Mangalia a fost nevoit sa angajeze circa 300 de muncitori din Coreea de Sud, Vietnam, China si Republica Moldova.
Unul dintre cele mai mari portcontainere construite la Marea Neagra a fost lansat la apa, la santierul naval Daewoo Mangalia Heavy Industries. Vasul, denumit "MSC Carmen", a fost comandat de Mediterranean Shipping Company. Contractul de constructie a fost semnat in data de 22 februarie 2005. Aceasta este cea de-a saptea nava dintr-o serie de douasprezece construite la Mangalia. Navele din clasa de care apartine "MSC Carmen" reprezinta cel mai mare tip de portcontainere c