Imediat după lansare, Cleopatra a primit o serie de oferte atît din partea televiziunilor, cît şi a caselor de producţie.
Imediat după lansare, Cleopatra a primit o serie de oferte atît din partea televiziunilor, cît şi a caselor de producţie.
După marele concert de la Bucureşti, de la 20 august 2006, Cleo a fost contactată de reprezentanţii mass-media pentru a juca în filme ori pentru a modera emisiuni tv. Cele mai multe oferte se refereau însă la concerte. “Cred că primeam şi cîte zece oferte pe zi, iar preţul a depăşit cu mult suma de 10.000 de euro pentru o piesă. Asta pentru că eu le refuzam, iar ofertanţii credeau că pur şi simplu vreau mai mulţi bani. Dacă eu acceptam măcar una din aceste oferte – atunci, da, puteam fi învinuit de exploatare. Dar copilăria niciodată n-o vei putea cumpăra. Eu sînt sigur că ea nu va duce lipsă de bani vreodată. Am văzut pe site-uri că unii se întreabă ironic: «Să vedem noi ce o să facă ea în viaţă»... Vreau să le transmit să stea fără grijă. Oamenii care sînt ascultători şi care întotdeauna fac ceea ce trebuie şi pun suflet în asta au ce face în viaţă, iar Dumnezeu îi aşază pe un drum corect”, mărturiseşte Pavel Stratan.
ÎNCREDERE. Mare parte dintre oferte necesitau eforturi minime din partea Cleopatrei. Uneori doar simpla prezenţă în cadru…
“Eu însă mă consider un om sufletist şi, pentru ca ea să participe la o emisiune timp de cinci minute, eu retrăiesc o zi sau chiar o săptămînă. În primul rînd, un astfel de contract m-ar fi consumat pe mine. Ea e copil. Eu sînt cel care poartă responsabilitatea. Ca să înţelegeţi felul meu de a fi, pentru concertul Cleopatrei am stat ca pe ace jumătate de an... Deşi aveam încredere absolută în ea. N-o să mă credeţi, dar vă spun că dimineaţa, după primul ei concert, Cleopatra s-a trezit, a venit la mine şi mi-a zis: «Hai,