Catalogate pana nu de mult drept marfa de umplutura pe langa haine si incaltaminte, accesoriile aduc acum cel putin un sfert din veniturile firmelor care vand moda. Comerciantii raspund cererii in crestere printr-un numar mai mare de magazine exclusiv de
Cam 30% in mai putin de un an: atat inseamna accesoriile in vanzarile de produse pentru femei din magazinele Debenhams, operate de Rafar, divizia de fashion a grupului RTC, controlat de omul de afaceri Octavian Radu.
Acesta este unul dintre motivele pentru care compania a decis sa importe si Mandarina Duck, un brand italian de posete, genti de calatorie si accesorii vandut in peste 1.000 de magazine pe trei continente. Catalogate pana nu de mult drept marfa de umplutura pe langa haine si incaltaminte, accesoriile aduc acum cel putin un sfert din veniturile firmelor care vand moda. Comerciantii raspund cererii in crestere printr-un numar mai mare de magazine exclusiv de
Cam 30% in mai putin de un an: atat inseamna accesoriile in vanzarile de produse pentru femei din magazinele Debenhams, operate de Rafar, divizia de fashion a grupului RTC, controlat de omul de afaceri Octavian Radu.
Acesta este unul dintre motivele pentru care compania a decis sa importe si Mandarina Duck, un brand italian de posete, genti de calatorie si accesorii vandut in peste 1.000 de magazine pe trei continente.